20-05-2011.- Case un cento de delegadas e delegados de Comisións Obreiras, mobilizáronse no hipermercado de Carrefour Lugo para pedir a readmisión das traballadoras despedidas.
Desde CCOO puxeron en primeiro lugar poñer de manifesto «a nosa solidariedade» cos traballadores e traballadoras afectados polos despedimentos en Carrefour.
Días atrás, tres traballadoras da charcutería foron despedidas por «picotear» [sic] en horario laboral, feito que constitúe un incumprimento por parte do persoal, pero que resulta ser unha práctica habitual entre traballadores e mandos da empresa dende a apertura do establecemento e coñecida e consentida pola dirección.
Dúas delas contaban con 18 anos de antigüidade na empresa, e a outra con 11 anos. As tres foron reemprazadas por outros traballadores con contratos fomativos.
Os citados despedimentos do persoal base non acompañan indemnización algunha, mentres que os cesamentos de mandos que recentemente se produciron foron acompañados de «substanciosas indemnizacións», o que «pon de manifesto a mala fe coa que actúa esta multinacional».
Desde CCOO denuncian que Carrefour se está a desprender paulatinamente desde os últimos anos dunha porcentaxe altísima do seu cadro de persoal, o que serían un caso de ERE encuberto.
CCOO non consentirá que este tipo de accións por parte desta empresa «queden sen reposta», de aí que se mobilizaran onte á tarde.
Concentración en Carrefour Lugo, bajo el lema "Contra los despidos, movilízate"
ResponderEliminar20/05/11.- Casi un centenar de delegadas y delegados de CCOO, se movilizaron en el hipermercado Carrefour de Lugo para solicitar la admisión de los trabajadores despedidos.
Hace unos días, tres trabajadores de la tienda de comestibles fueron despedidos por "picotear" en el horario de trabajo, que constituye un incumplimiento por parte del personal, pero que resulta ser una práctica común entre los trabajadores y mandos de la empresa desde la apertura del establecimiento y conocido y consentido por la dirección.
Dos de ellos tenían 18 años de antigüedad en la empresa, y otro de 11 años. Los tres fueron sustituidos por trabajadores con contratos formativos.
Estos tres trabajadores fueron despedidos sin ningún tipo de compensación económica, mientras que los despidos de mandos que recientemente se produjeron han sido acompañados por "sustanciosas indemnizaciones", que demuestra la mala fe con que actúa esta multinacional."
CCOO no permitirá este tipo de acciones por parte de esta empresa "queden sin respuesta, por eso la movilización de ayer por la tarde".